06 February 2010


ape yang aku rasakan sekarang??
kelukaan dan kesakitan??
tapi kenapa??
patutkah aku merasakannya??
untuk apa??
kematian atau kekecewaan dalam percintaan??
tapi siapa yang buatku merasakan ini???
menunggu,ditunggu??
untuk apa??
kerana sepatah jawapan yang belum pasti??
sampai bila harus menunggu??
kenapa kau??
selalu dalam fikiran aku??
sedangkan??
kau cuma teman lama diwaktu sekolah aku dulu kan??
aku masih dibelenggu antara kawan atau???
arghhh??
aku tak tau apa yang harus dikatakan lagi??
ini semua masih dalam tekaan??
aku tertanya-tanya??
adakah jawapan kau YA atau TIDAK??
memang aku mahukannya jika itu yang dikatakan JODOH??
tapi aku terima apa jua jawapan kau??
yang penting itu jujur dari hati kau??
jangan buat aku keliru pada permainan kau??
aku benci kekeliruan??
aku benci kekacauan??
aku benci kesakitan dan kelukaan??
tapi ini yang aku rasakan sekarang??
YA ALLAH,
kenapa mesti aku yang berada di tempat yang kerasai sekarang??
adakah ini semua dugaan dariMU??