12 June 2010

Tabiat Baru..:))


aku tak suka sebab die suka berbunyi
bila silent plak org marah sebab tak angkat/tak reply msg
aku tak suka sebab asyik nak kena topup jerk!
aku tak suka bila orang yang aku tak suka asyik col/msg
dah aku tak suka tak yah la col/msg banyak kali,tak paham bhs ke!
aku impikan HP yang macam ni je,



HTC



iPhone



Blackberry



IBU,kakak nak yang macam nih!!
nak nak nak,hahahaha!
skang cuma pakai yang macam ni je,


Nokia N80

tapi paling rindu yang ini




Sony Ericsson w910i



sayang giler tau! terpaksa jual sebab terlalu kesesakkan time tuu!
penah smpai tak pkai HP,tu yg terbiasa tuu! hahaha,
tapi bila da ada bf susah plak kalau tak pakai HP,
kang die pegi mengatal mampos aku,hahaha!
tapi serius aku malas nak pick up kalau org col mahupun membalas sms
bagi aku satu bebanan kecuali Bf or Ibu sahaja!