22 October 2011

Macam-macam



Nak aku ceritakan balik apa yang jadi 4 bulan lepas memang tak tido jawabnya.
Tapi aku bersyukur doa dan harapan aku termakbul.
Tuhan tu adil rupanya.
Aku baru sedar.
Aku bukan sendirian kat dunia ni.
Semua yang hidup akan di kurniakan pasangan.
Itu yang tertulis dalam kitab kan?
Dan kali ni pasangan aku,aduh.
Speechless wei aku jadinya.
Dia sempurna kat mata aku.
Semua benda yang aku suka ada kat dalam diri dia.
Aku hargai.
Buat masa ni,bagi aku dia memahami cuma ada batu kat kepala tu! 
Degil nauzubillah tapi dia okay.
Comel tu mesti. 
Handsome? Biasa je kot bg mata aku cukup la kening dia yg tebal macam misai tu. 
Tapi kesian pendek rupanya. Haha.
Jarak umur kami tak jauh pun,setahun je.
Tapi dia kelihatan matang dan senang dibawa berbincang.
Itu yang buat aku suka.
Mulut manis macam madu,grrrr.
Takpe sabar jelah.
Hope lepas ni dia lagi okay.
Banyak benda kita org boleh share,tu yang best.
Tak la bosan tapi dia rimas kadang2. 
Aku tau tapi dia takkan cakap.
Mana tak nya,24/7 aku call and text dia. 
Soalan favourite *kat mana? *buat apa?
Apa boleh buat kekasih awak risau kat awak ni, Firdaus :(
Malam ni saya tak boleh tido nak tnggu awak esok.
Rindu awak. 
Hope awak sampai dengan selamat ye nanti.

Love you.
Hugs & Kisses.
-Tya Rzak