18 December 2011

Tanah & Awan.



Aku bukan jenis orang yang suka rebut atau ambil peluang yang ada depan mata.
Tapi aku suka cari peluang yang belum tentu ada untuk aku.
Walaupun ianya nampak payah dan makan masa tapi aku pasti peluang tu menunggu aku.
Macam sekarang, ia dah pun berakhir dengan senyuman dan rasa bahagia.
Masa dan jarak selalu pisahkan kita.
Aku paksa diri ni untuk faham semua yang tengah berlaku sekarang.
Kadang-kadang aku memberontak sampai hilang perasaannya.
Tapi jauh disudut hati siapa yang tau?
Mungkin kau dah jadi pagar keliling hati aku agaknya. Haha.
Sebab keras mana pun hati aku ni, aku berlembut jugak dengan tegas.
Bagi aku kita sama.
Orang kata banyak persamaan tak bagus tapi aku rasa selesa sangat :)

Hmmmmmm...
Tarik nafas panjang je bila kenangkan kau.
Apalah daya nak melawan semua yang berlaku dan perasaan keras aku ni.
Aku tak mampu. 
Aku penat dah.
Tapi aku cuba kuatkan jugak dan bersabar lagi.
Aku harap ada perkara yang lebih baik akan datang kat kita suatu hari nanti.
Aku harap ianya satu perkara yang mulia.
Mulia dari apa yang kita rasa dan punya sekarang.
Aku harap :)