05 October 2012

Medusa



Aku rasa bahagia pada mulanya tapi hari ni semua rasa berubah secara drastik.
Aku tak faham, kenapa jadi macam ni?
Aku tau aku ni panas-baran tapi takda lah teruk macam ni.
Nak marah tak sampai hati.
Serius aku banyak simpan sekarang. 
Pedihnya Tuhan je yang tau.
Benda ni biasa, semua orang mengalaminya cuma kita mampu kawal atau tak je.
Jenis aku banyak sifat buruk dari baik sebab tulah jadi macam ni.
Takpelah, hari ni aku biarkan hati ni dibuai laju sampailah tercampak kat mana-mana.
Siapalah yang kutip hati tu kan?
Cis, jangan berharap.
Berhenti berharap macam lagi Sheila On 7.
Tapi pedih gila wei.
Sumpah mulut aku tak habis-habis menyumpah.
Aku tau keadaan manusia yang tak pernah puas.
Mana-mana manusia pun sama.
Sekarang hati dah bercabang dua. 
Makin serabut lah nakkkk!
Aku nak dia, aku nak dia.
Mana mungkin aku dapat dua-dua. 
Hati ada satu so kene pilih satu jelah kan.
Aku kering idea tapi rasa macam-macam. 
Nak sampaikan pun dah tak tau macam mana lagi dah.
Penat, tak sampai hati semua ada.

Sekian.