21 April 2010

BERAKHIR DAN IA BERMULA...





TAK BISA MEMILIHMU
by 6ixth sense

Telah jauh terpisah 
Diriku dan dirimu
Dalam ruang dan waktu
Sendiriku jalani sepiku



Sungguh berat hatiku untuk merasakannya
Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu



Dan hadirnya menyentuh hatiku
Untuk cintainya
Hatiku pun inginkannya
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu



Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya…



Terhanyut jiwa ini
Terjatuh dihatinya



p/s:
lagu nie ditujukan untuk ex bf aku!
sbb die tinggalkan aku masa aku sayang giler kat die
mmg frust giler time tu!
tapi t.kasih la ye!!
sbb ko pnah doakan aku supaya cple dgn org yg aku xsuka!
hahahha,mulut ko masin doe!!
hahhaha,
actually,macam ni ceritanya..
masa aku cple msih ngn ex bf aku nih
aku ada minat sorang mamat nih!
die cute auw!
klaka la gak time nih
time tu kawan aku ni ada fair ngn kwn mamat nih!
so aku pun nyibuk la nak try masuk line
tak sedar ada bf
tapi aku nih pemalu!
xda maknanya aku nak g usha mamat tu!
jenis aku,
biar je la,satu hari die akn dtg sndri
kalau btol tu yg da tertuliskan!
....hmmm?
tapi aku sebenarnya 
lepas aku dapat tau die ada gf aku trus x minat die
sbb gf die gedik amat!
adoi..geli aku!!
dan dalam masa yg sama gak
ex bf aku da tau aku minat kt die
tapi pelik die cuma ketawa
nak tau kenapa?
sbb die bukan golongan org yg kuat jeles,jeles pon dalam hati,dan kita pon xkan nampak yg die tgah jeles!
ssh la jugak!
tapi pasal mamat ni mmg die x jeles langsung
hahhaha,
masa tu mamat ni lalu kat sblah kdai aku
ex bf aku pon menganjing
ex bf:ehh,u!! sayang u lalu laa! u tak nak tgk die ke?(sambil senyum2 menganjing)
aku:u mmg serabai la gmok,i tak suka da kat die sbb die suka pompuan gdik je,
i x reti gedik2 sume! dah la,i da xsuka die,geli je...(dlm hati suka sbnrnya,hehehhe)
ex bf:u jangan benci2 kat org,nnti satu hari cple ngn die baru tau!!(die ketawakn aku lg)
aku:ish u ni,jgn la doa mcm tu,xbaik tau!(dlm hati ada sikit kecewa sbb aku rasa die mmg x syg aku?)


itulah kata-kata akhir ex bf aku
umpama doa dan akhirnya termakbul kn!!
AMIN!!


mamat senarnya AYIE,hahahha
dialah segalanya bagi saya!
thx a lots AYIE sayang!!
love u............!